22 Ağustos pazartesi günü sabah 8:15 de hastaneye gittik yatış işlemleri vs derken odaya çıktık kontroller yapıldı hazırlandım bekliyorum oğlum yanımda anne kardeşim gelicek artık diyor bende duygular karmakarışık bi hale geldi herşey hazır ameliyahaneye gitmeyi bekliyorum tabi o sırada herkesi tembihliyorum bebeği odaya getirdiklerinde abi kardeş kavuşmasını videoya çekin sakın unutmayın diye. Ve artık oğlumla kavuşma zamanı geldi benim için biraz zor oldu oğlumu odada bırakıp çıkmak anne yüreği işte ameliyathaneye gidene kadar başladım ağlamaya 🥺eşimle kayınvalidem yanımda geldi ben çıkana kadar kapıda beklediler bizimkiler de oğlumla ilgilendiler. İlk doğumum epidural olmuştu bu ise spinal. Doktor geldi doğuma başlıyorlar artık bir mide bulantısı tuttu beni ellerim titriyor engel olamıyorum çok kötüyüm dedim biraz oksijen verdiler oğlum doğumdan önce çok hareketli olduğu için doktorlar da biraz zorlandı normalde kanala girmişti onca hareketten sonra yan dönmüş poposundan çıkarmışlar çocuğumu 😅 10:05 de kavuştuk oğlumla. İlk hamileliğime göre bunda daha bilinçli ve tedbirli olmamım faydasını gördüm en basit örneği emzirmek🤭 tabi odaya geldikten sonra da benim titremelerim devam etti,baş ağrım oldu kafamı kaldıramıyorum midem bulanmaya devam ediyor hemşireler de çok güzel ilgilendiler sağolsunlar. İlk çorbamı saat 3 de getirdiler sıra yürümeye geldi 6 da hemşireyle birlikte odada 3 tur attık ondan sonra bi daha kalkamadım gaz sorunum oldu başımın ağrısı hiç geçmedi zorla yürüttüler tek sıkıntım o oldu. Salı günü taburcu olduk öğleden sonra eve geldik oğlumu emzirip hemen yattım sağolsun eşim çocuklarla ilgilendi sonra çantaları boşalttım eşyaları yerleştirdim kirlileri ayarla etrafı toparla yemek hazırla derken hareket ettikçe ağrılarım geçti buda benim böyle bir anım oldu burda kalsın istedim. Bebeğiyle kavuşmak için gün sayan anneler inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi 🤲