Ben 27 haftalık gebeyim . Sırtımda ve boynumda iri iri hahverengi lekeler oluşmuştu , sırtımda çok fazlaydı , 2 gün denize girdim . Deniz suyundan mi yoksa kullandığım güneş koruyucu ve leke karşıtı kremden mi bilmiyorum hepsi kayboldu izi bile kalmadı . Kremin adını yazayım bi inceleyin , belki de deniz suyundandır bilemiyorum . Premium axwellsun care crem leke karşıtı güneş koruyucu . Ben de bir de minik minik 20-30 tane et beni çıktı boynumda beyaz beyaz dışarıdan bakınca belli olmuyor ama dokununca elime geliyor ben de onlardan çok rahatsızım . Doğumdan sonra cildiyeye gidicem