S1907 Kızlar günaydın herkese ,25,haftadayım malum göbekler çıktı yürüyüş yaparken bazen göbeğimi alttan desteklemek istiyorum öne doğru ağırlık yapıyo artk ve pelvik kemiğime baskı yapıyo ,bu durumu yaşayan varmı,magnezyumda kullanıyorum ayrıca
Sehrbnon122 S1907 yaa bende 25+3 haftalık ikiz gebeyim ve benimde hem orası hemde kalçam cok ağrıyor yaaa valla anlamadım nasıl bi ağrı bu bende magnezyum kullanıyorum
Balbel S1907 benim de o zaman yürürken basınç ve ağrılarım başladı bebeğin başı olması gerekenden aşağıda olduğu ortaya çıktı ve tedaviye başladık progestan takviyesi ve haftada bir iğne.. şu an biraz daha yukarı çıktı başı eğer çok basınç ve ağrı hissediyorsanız ihmal etmeden kontrol olmanızda fayda var yoksa rahim kısalığı ve erken doğum tehdidi bu ağrılar aslında olmaması gerekiyor
Deletedmom_33 S1907 Benimde öyleydi bir ara ama hangi haftalarda hatırlamıyorum 5 dk yürüyüp 5 dk oturuyordum kasığımda yürürken kitleyen bir ağrı oluyordu
S1907 Balbel cumartesi gideceğim bakalım gittiğimde soracağım doktoruma normalmi diye,dayanılmaz bişey değil sadece göbeğimi taşıyamıyorum gibi hissediyorum
Busenurrr97 26 haftadayim ikiz gebeyim bebdede var aynısı yürümekte zorlanıyorum kasigima kadar vuruyor ağrısı
fgyildiz S1907 merhaba gittiniz mi ne dediler ben de 24 haftalık hamileyim 2 gündür kasıklarımda çok ağrı var