Kizlar bugun itibariyle bebişim 18 günlük oldu cok sukur emiyoruz ama ne kadar emebiliyo ac kaliyor mu bi turlu emin olamiyorum kompostolar corbalar mesela bugunde sutlac yapılacak goguslerim gerdin degil sonukler ama sıktığımda yada oglum emmeyo birakinca sut oldugunu gorebiliyorum ama neden bu kadar sönük duruyor bir iki gundur süt dolupta gergin olmalari gerekmiyor mu sütun gelmesi icin neler yaptınız