Merhabalar doğumdan bu yana 10 günü geride bıraktık. 37’de doğdu sarılık olmasın diye 1,5 saatte bir emzirdim çok şükür riski atlattık. Hala bebeğim 2 saatte bir uyanıp emiyor. Daha çok küçük eminim buna ihtiyacı vardır ama tahmin edersiniz ki ben sersem gibi oldum uyu uyan derken. Hiç sorun değil ne zaman isterse ben uyanıp emziririm. Size sorun şu;
Mesela bebeğim 1 aylık olduğunda düzenimiz nasıl olacak yine 2 saatte bir uyanacak mıyız? 2 aylık olduğunda nasıl oluyor emzirme ve uyku düzeni? Herhalde 10 yaşına kadar ben böyle 2 saatte bir uynmayacağımdır 😬😬