poyrazvearya ben kamu hastanesinde çalışıyorum zaten o yüzden çalıştığım yerde yaptırıyorum testlerimi. Doktorum söyledi hatta başta bana ,testlerini burda yaptırma çalıştığın yerde yaptir bana getir,diye. Ama saglik ocağına gitseniz de olur. Doktor size kagit verir vermezse de siz isteyin ben testlerimi başka bir yerde yaptıracağım bana kagit verebilir misiniz diye, sonra sonuçlarını size getireceğim derseniz sorun etmezler 😊