Dilarakr pişik yaparsa yapar, ucunda ölüm yok ya mı? 3 ay boyunca kızımın poposundan pişik eksik olmadı, yara oldu, kan akıyordu. Her altına yaptığında canının nasıl yandığını görün, ucunda ölün yok ya dediğiniz pişiği geçirmek için denemediğiniz şey kalmasın bakalım böyle konuşabilecek misiniz?! “Krem süreriz geçer”miş. Ne cahilce bi düşünce!!