Oelrlrkmemdmd Dün gece sancı ile hastaneye gittim idrar yolu enfeksiyonu deyip geri gönderdiler https://resimyukle.io/r/c5Ydp8H1rQ
Mebrure Oelrlrkmemdmd geçen günlerde gördüğüm bir nst den yola çıkarak söylüyorum ki sanırım sancinjz yok alttaki sizin,sancinjzj üstteki bebegin kalp atışlarını temsil ediyor yanlışta olabilir net bir bilgim yok çünkü:)
Busradgn Sancın yok canım 😊 alttaki sancını gösteriyor bilgin olsun o dalgalar yüksekse sancı var demektir.