Merhaba , gebeliğin ilk haftalarında yerleşme kanaması denilen bir kanama oluyor , doktorunuza söyleyin . Bu kanama devam ederse ve düşük değilse muhtemelen Progestan diye bir ilaç verecektir . Hemen panik yapmayın benim de ilk haftalar kanamam olmuştu 31. Haftadayım şimdi . İyi günler 😇