4cocukannesi 35+6 günlük acil sezeryanla doğum yaptım kızım 2200 oglum 1950 çok şükür kuveze alınmadılar çok zorlu bi hamilelik sürecinin sonunda evlatlarima kavuştum darısı her isteyenin başına 🌺🤲🏻🥲🧡
Busegul01 4cocukannesi Amiin Hayırlı uğurlu olsun Rabbim güzel günlerini görmeyi nasip etsin İnşAllah 🤲❣️
Bahar-u 4cocukannesi hayırlı ugurlu olsun 🤗 inşallah bizde zamanında saglicakla kucagımıza alırız 🤲🙏 ciger geliştirici vurdularmı size ,vurdularsq kaçıncı haftada
Zerenn 4cocukannesi Gözünüz aydın 🙏 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Rabbim bize de hayırlısıyla nasip etsin 🤲 biz de 29+2 olduk artık çok sabırsızlanıyorum. 🥰
4cocukannesi Qnl sağolasın canım darısı senin de başına biliyorum çok zorlu bir süreç ama güçlü olmaya çalış 🌺