Yeso59 ana da tek böbrekli bebeğin dediler.bi doğdu at mali böbrek yani böbreğin bir diğerine yapışık 11 aylık olduk şükür bi sorun yok kontrollerini yapıyoruz tuzlu şekerli hamuriis tuketmeyeck hamurişi ayda bir ileride o da.beslenmesi de güzel ilerliyor hiç korkma tek böbrekle uzunnyillar yaşayanlar var.bizede ilk tek böbrekli denildi üzüldum ama sağlığı iyiydi hala öyle üşümeyecek alkol vs almayacak ileride sende emziriken tuzlu şekeri kaçırma çok fazla allahi n izniyle sağlıkla yaşar.allah büyük ferdi veren herseyini verir korkma olur mu.bebeyim iyi olsun diye kendime daha iyi bakmaya başladım