Humo M_A olmazmı 🤦♀️ Gebelikte mide ekşimesi normal görülüyor. Benim doktorum Rennie Dua verdi az da olsa işe yaradı😊 sizde doktorunuza danışın derim birde burdaki anne adayları ılık süt iyi geliyor diyorlar genelde bilginiz olsun🤷♀️
3babymom M_A aylardır mide yanmasindsn oluyordum Dr midd koruyucu verdi çok şükür onun sayesinde biraz rahatladım hiç birşey fayda etmiyodu
aytnvrsl Rennie duo birde, laktozsuz ılık süt. İkisinden başka çare yok. Ben geceleri başıma süt koyardım uyandıkça içer tekrar yatardım ilk gebelğimde