2cocukannesiyimm Hepinize fikir olsun kızlar benim tek kese ikizlerim Hazal & Masal kızlarımın hastanede fotoğraf çekimi için tulumları battaniyeleri, kapı süsü ve yastıklarımız. Terliklerim ve bandanları. Şuan kargoda olan sabahlık arkkası isimli nakışlı onu beklıyorum oda gelirse atarım bu posta💕💕💕
Minikannesi00 2cocukannesiyimm çok güzeller hayırlı olsun. Sağlıkla giysinler 🥰 ben şeyi çok merak ediyorum isimleri şansa göre almalarını ,bir de ilk zamanlar karışmıyor mu acaba . Anne hemen tanıyor mu hangisi olduğunu 🤭
Asli1111 2cocukannesiyimm maşaAllah 😍😍 Rabbım içinde görmeyi de nasip etsin 🤲🏻hastane çıkışlarına bayıldım çok şekerler ❤️❤️
2cocukannesiyimm Minikannesi00 hahaahaha bilmiyorum ki ya hayatımda çevremmde hiç ikiz yoktu şans eseri şuanda ikizim oluyo bende. Şaşkınım bileklik takmayı düşünüyorum karışmasınlar diyw😂😂
2cocukannesiyimm Cehey terlik 2 bandana: jochoberrybaby Bu sayfa çiceksepetinde de var terlikler tulumlar uygun bennce
2cocukannesiyimm Minikannesi00 karışmasınlaar diye özel bileklik yaptırdım onunda fotosunu atacağım 😂😂😂