Ajda_3452 Ben 7 haftalık hamileyim sag ayagim sol kasigim bide belimin sag tarafı cok kotu ağrıyor agridan duramıyorum bu normal mi
Deletedmom_13 Ajda_3452 dayanilmayacak ağrılar pek normal değil diye duydum, ama.belli olmaz bu işler yarın erkenden doktora gidin bence
Mavidunyamm Ajda_3452 Cok normal ben bazen yürüyemiyordum o ağrılardan. Allah korusun felç gibi olmuştum artık. Ama ikinci trimesterde geçmişti şimdi 35+4 üm bebek büyüyüp baskı yaptığı için yine ağrılar oluyor ama en kötüsü ilk 3 aydı
Ajda_3452 Deniz-35 Deletedmom_13 şuan geçti çok şükür bu cuma randevum var kadın doguma öyle giderim acil bakmıyor