Cigdem_plvn Kızlar selam , tam 32+1 oldum doktorum yıllık izinde ve ben 32+5 olduğumda dönecek , Yani 32+5 de raporu alıp iş yerime versem sorun olur mu ? Bilen var ise cevabını bekliyorum 🫶🏻
Delimavi Cigdem_plvn 32+2 de aldım canım direk 32. Hafta yazıyordu çalışır aldım. 36+3 de çalışamaz aldım ondada 36. Hafta yazıyordu. Sıkıntı olmaz yani.
ipekotlu Cigdem_plvn benimde gittiğimde doktorum izinliydi. Durumu asistanına anlattım.başka bir kadın doğum doktoruyla görüşüp rica etti. O da sağolsun hem muayene etti hem raporu yazdı.Bence raporu alıp vermen gerekir. Başka doktordan alabilirsin
SunnyG Hafta içinde olman yeterli. İlla 32+0 olmasına gerek yok. Zaten rapor 32 diye yazıyor gün belirtmiyor