Merve0606 Merhaba hanımlar etlik şehir hastanesi açıldımı acaba bilgisi olan varmı açıldı ise gidenler yorum yaparsa çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden 😇😊
Gizemm0606 Merve0606 merhaba 29 ekimde açılacak diye biliyorum bende gebeliğimi yeni öğrendim etlik zübeyde hanıma gidicem oda oraya taşınacağı için
Merve0606 Gizemm0606 ben kızılcahamam devlet hastanesine gidiyorum canım ben doğum için sormuştum ama büyük bir ihtimal şehir hastanesinde olur doğum 😊