Busel ne olursa olsun iyi düşünün kötüyü çekmeyin. Çünkü psikolojik sağlık çok önemli. Bende ilk bebeğimi kaybetmiştim hemde 15 haftalıkken. Ama bu hamileliğime o olayı tamamen arkamda bırakarak başladım. Aklıma gelmedi mi geldi ama kendimi rahatlatmaya çalıştım hep ve şuan 34 haftadayım. Güzel düşünün. Sizin için dua edicem. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız