ben şu an 11+4 üm kasık ağrılarım geçen hafta geçti desem yeri, düşük tehlikem olmustu 7.haftada kanamam olmuştu ama ağrısız bir kanamaydı. şu an bir sorun yok ondan sonra gelen her ağrıdan korktum ama doktorum ağrının bebeğin sağlıkla büyüdüğüne işaret olduğunu söyledi sıkıntılı bir sey değilmiş, kanamalar için de açık kırmızı olmadığı sürece korkman gereken bir durum söz konusu değil şimdiden hayırlı olsun 🙏🏻🙏🏻