glam 31+1’deyim ara sıra bir anda başım dönüyor, halsizleşiyorum, sanırım tansiyonum düşüyor, midem de bulanıyor. Ne önerirsiniz? Eczacı 2 küp şeker ye demişti tansiyonum düştüğünde. Hamileliğimin başlarında da şekerli limonlu su içiyordum, siz ne önerirsiniz?
Seldaapk glam küp şeker genelde şeker düştüğünde işe yarar tansiyon değil sanırım sizin şekeriniz düşüyor kendinizi aç bırakmamaya çalışın ara öğünleri ihmal etmeyin bi meyve yada bir avuç kuru yemiş iyi gelir yemek aralarinda
Seldaapk glam bide size şekerli limonlu suyu içmenizi kim önerdi acaba biraz zıt şeyler çünkü onlar limon tansiyonu ve şekeri düşürür şekerli suyla icmekteki mantığı ben pek anlıyamadım açıkçası bu vücudu daha çok şoka sokmaz mi ilk defa duydum
Rstasar glam gecmis olsun banada aynilari carpinti ile birlikte oldu doktorum demir ilaci verdi acaba sizinde oyle birsey mi yoksa tansiyonmu baktirdinizmi kan degerlerinize ?kansizlik cok kotu
Seldaapk glam şekeri en hızlı yükselten şey dedikleri gibi küp şekerdir.yada varsa bir bardak meyve suyu için
Seldaapk glam tansiyonuzu da bi ölçturun mümkünse.bu haftalarda bebek iyice büyüdüğü için daha çabuk enerji kaybı yaşanıyor bana doktorun söylediği 6 öğün yiyeceksin olmuştu.
peloo limonlu su tansiyonu düşürür, tansiyonu çıkaran tuzlu ayrandır.. benim genelde tansiyon düşüklüğüm olur gözlerim karardığı zaman tuzlu ayran yapıp içerim hemen ii gelir ☺️