Aylnb yaa çok kötü olmuş, bende geçen ay gitmiştim 25 dakika sürdü , her detayına ayrı ayrı baktı, ölçülerini not aldı vs tam net göreceğim şekilde ekrana yansıtılmıştı. Ordan çıkmadan renkli görüntülerinide atmıştı doktor. Fiyat olarak 900 tl vermiştim. Çok memnun bir şekilde ayrıldım. Sizin fiyatını görmeden devlet hastanesine gittiniz sandım fiyatıda iyi vermişsiniz, neden böyle baktı acaba