Celikmelekk bende sigil vajina girişinde vs degil.. baya dışarıda detay vermiş olurum ama dudaklarin dışında kalıyor. Genital bölge içinde varsa bile bunu bilemiyorum çünkü doktorum bakmadı içine sezeryan dedi direk siğil gorunce sonra araştırma içine girdim..bende senin gibiyim işte birçok doktorla gorustum bulaşan 8 çocuktan 5i sezeryan dogummus bulaş riski azmış işte anne karnında bebekte bile gorulmus falan birçok şey. Ve haberi olmadan siğil oluşturmadan hpv taşıyan bir sürü anne var doğum yapıyorlar.. bütün ihtimalleri düşündüm, degerlendirdim, kiyasladim doktorları dinledim.. ha sezeryan ha normal fark etmiyor bunu anladım bulacağı varsa bulaşıyor zaten bende biraz Allah a bıraktım diyelim, bulasmasin diye dua ediyorum sadece doğum olarak normale karar verdim. Bu arada sezeryan bile olsa bulasma ihtimali varsa diyelimki sezeryan oldum doktorum dinledim bulasirsa bebeğe tedavisi varmı ne yapılıyor falan bunları araştırma içine girdim hiçbir sonuç bulamadım bebeğini bulaşan bir annenin yorumunuda bulamadım. Aşısı falan var onları yaptirabilirim ilerde birde düzenli kontrole götürürüm artık bebeğimi ne olacak bilmiyorum çünkü.. sadece bir doktorun videosunu izlediğimde bulaşan bebeklerin zaten %100 u bu virüsü yeniyor yeni doğan bebeklerin bagisikliklari bizim sandigimizdan daha güçlü diyordu.. yani bu virusun bulasipta bebeğe zarar verdiğini hiç görmemiş… bende bütün bunları ele alınca kararımı normal dogumdan yana kullaniyorum diyelim.. Allah a bıraktım gerisinide