yagmur_s canım lohusa iken sana tavsiyem öncelikle kendini hiç yorma heleki dikişin varsa… Fikilin olursa kesinlikle hastaneden çıkmadan ilacını pansumanını YAPTIR hemen kullan aksatma… Ben lohusa külodu aldım bir işime yaramadı.. Lohusa pedi de ben çok rahatsız etti.. Bimin pedlerini kullanıyorum normalde gece onlardan aldım çok iyi altında yok gibi hemde… Pijama da rahat bol al koyunrenk al açık renk alma bence….