Geçen gün doktora gittim ve bebek tersmiş bu haftada n sonra dönmez boşuna bekleme dedi normal dogum olamazsın dendi mecbur sezeryan olucam galiba bu haftadan sonra dönmez mi Sezeryan olmayı da hiç istemiyorum ama daha haftamız var neden dönmesin ki aydınlatın beni ya döner mi dönmez mi sizce 😌😳