Kızlar 36 haftalık hamileyim 5 eylüle sezaryen tarihi aldım aslında doktorum 12 Eylül demişti yani bi hafta sonrasına ama 12 Eylül okulların açıldığı gün tam da. Bende pazartesi kontrolde hocam 5 eylüle bir hafta geriye alabilir miyiz dedim. Çünkü annem memleketten gelecek kardeşimin okula başladığı tarihe denk gelmesin diye. Ablam da yine kızının tam okula başladığı tarihe denk gelmesin diye öyle bi hafta geriye istedim. O tarihte tam 38+1 olacağım inşallah. Doktorum da olur dedi normalde 39 da alıyoruz ama 38 de olabilir dedi. Sonra içimde bi şüphe kaldı acaba almasamıydım erken tarihe içimde ne kadar kalırsa o kadar iyi diye düşündüm. Ama erken olsa doktorum da vermezdi diye düşünüyorum bi yandan da bebeğime haksızlık ediyorum erken aldırcam diye düşünüyorum 😒😒38 den sonrası erken değil biliyorum ama işte bi sıkıntı yok çok şükür ne kadar durursa dursun bi hafta bi haftadır diyorum bi yandan da yanımda yardım edecek kişilerin tam yoğun zamanına denk gelmesin diye bi hafta erkene istiyorum 🙄 planlı sezaryenleri 38 de olan var mı bi sorun yaşadınız mı ?