Kader95 Merhaba kızlar 37+2 deyiz bebeğim hala ters doğum pozisyonu almadı makat geliş yani.Bebeği bu şekilde olup dönen oldu mu?
-MinikveAnnesi- Kader95 vallahi canım şu an 33. Haftadayım doktorum 2 tane pozisyon önerdi baş geliş olması icin her gün yap diye haftan ilerde işe yarar mı bilmiyorum ama böyle pozisyonlar varmış bir bak istersen
Fatovebebegi Kader95 benim oğlan dönmedi mecbur sezeryan oldum emekleyin belki döner bende ise yaramadı ama bi deneyin
Kader95 -MinikveAnnesi- benim doktorum da hareket etkilemez artık dedi sadece o dönmek isterse döner başaşağı durmanın faydası yok dedi😞denedim bir kaç seçenek vardı ama başı midemde hissediyorum taş gibi
yamacalimoms Bu haftadan sonra biraz zor ama kesin imkansız değil, yani bazen teslim olmak gerekir herşey istediğimiz gibi olmaz ve hayırlısı olur,sezeryan olsanız ne farkeder ki? Bebeğiniz ve siz sağlıklı olduktan sonra.
Kader95 yamacalimoms önceliğim tabiki bebişimin ve kendi sağlığım ama normal doğuma o kadar hazırladım ki kendimi yürüyüşler egzersizler kurslar😞sezeryan sonrasından korkuyorum biraz
afrAybars Kader95 döner Allah’ın izniyle canım neden dönmesin ki bunun için egzersizler var doktoruna danışarak yapabilirsin benim ilk gebeliğimde o egzersizler sayesinde dönmüştü 36.haftada
1-2-3-4 Bir kaç hafta önce doktor Banada öyle dedi ve Sanırım halq dönmedi 38+2 haftalıgiz shimdi yarın tekrar doktora gidecem bakalım ne diyecek 😔 dönmese Sezeryana kalacağız
Dilan157 Kader95 benimde 30 haftada beridir makat gelisti. Ümidimi kesmiştim 38+5 de kontrolüm vardi gittim bebek doğum pozisyonunu almış ve 2 gün içinde dönmüş çok şaşırdım döndüğünü de hiç hissetmedim doktor bakmasa hala makat geliş sanıyordum bu arada 37 haftadada gitmiştim terstir yani Bi anda dönmüş hicbisey yapmadan oldu canını sıkma hala yeri varsa suyu iyiyse döner inşallah benim bebek çok hareketli idi bu arada seninki de öyle mi?
Dilan157 Kader95 benimki fazla hareketli belki de ondan döndü bilemiyorum ama canını sıkma kafana takma dönmezse de üzülme ben kendimi sezaryen de olabilirim diye alistirmistim artık kafama çok takıyordum çünkü. Daha zamanın var dönebilir de o yüzen akışına birak
Dilan157 Kader95 canm bugün 39 haftaya girdi bebek daha dogurmadim🤭 ama çok hareketli hala umarım dönmez Bi daha doktorum yeri var hala suyun da güzel kanala girmemiş daha dedi pazartesi günü gitmiştim. Kanala girmesi lazım ki Bi daha donmesin
Rabiagzr Benim bebeğimde hep makat pozisyondaydı şöyle ki detaylı usg de bile öyleydi. Ve ilk gebeliğimdi bende çok istedim dönsün normal doğum yapayım ama kader kısmet 10 gün önce 39 haftalıkken doğum yaptım sancı ile dönebileceğini söylemişlerdi ama maalesef o zaman da dönmedi hatta sancıyı evde çektim hastaneye gittiğimde 8 cm açıklığım vardı ve beni apartopar sezeryana aldılar çok şükür şimdi ikimiz de sağlıklıyız hakkınız da ne hayırlısı ise o oluyor düşünüp sitres yapmak hem doğumu tetikler hem sizin hemde bebeğinizin sağlığını etkiler bunu yaşayan biri olarak ben 3 4 hafta ağladım sezeryan olursam sütüm gelmez de bebeğim mama almak zorunda kalırsa bebeğime yetemezsem gibi kaygılarla ve üzerine başka sitresler üzüntüler derken kilosu önde giden bebeğim bir anda kilo alımı durdu ve bir hafta geriye düştü o yüzden doğumun şekli ne olursa olsun öncelik siz ve bebeğinizin mutlu ve huzurlu olması sonrası zaten kendiliğinden gelişiyor