Mavisperi Suan 30+4 gebeyim 2 gündür ara ara sancim oluyordu şimdi hastaneye geldim nts deyim sancim cikiyo henüz çok erken lütfen dua edin bana
zeynepaylaipek Mavisperi hiç korkma çok kişinin başına geliyor Allah’ın izniyle doktorlar durdurur sen onlara güven Allah’a sigin bol dua et
Bernabk Mavisperi sancın olduğunu nasıl anladın ? Mesela benim karnımın alt kısmında uzanırken daha çok bişe oluyor o ağrı benim hareket etmemi engelliyor yirtiliyor gibi tanimlayamadigim bı acı oluyor , bu tarz bişey mi? Bu arada geçmiş olsun 🙏
hukukcuanne_06 31.haftada ben de yaşadım her ihtimake karşı ciğer geliştirici de oldum. Şimdi 38 haftalığız hala gelmedi minnoş. Korkmayın geçer inşallah 🥰
Mavisperi Bernabk ben bebeğin hareketlerini hissetmediğim için acile geldim alttan muayene istemediğim için nts ye bağladı hissetmediğim halde sancilarim çıktı dün gece yoğun bakimdaydim fitil ciğer geclisitirici kaç tane hap ictim bilmiyorum durdu sancılarım hiç bir şekilde sancim yoktu