Kevsr ben pijama tişört giydim Canım zaten odaya geldim hasta bezi takılıydı bi 5 saat o kaldı elbise gecelik uzun olacağı için direk tişört giydim emziriken felan kolay oldu birde sıcaktı gelen gidene de ayıp olmadı kalkınca da pijamamı giydim sonra bezi çıkardım ped kullandım kolay oldu uani