Elfsndkl benim bebeğime de kafası önde diyorlar üç hafta. Kilosu iki hafta ileride. Bana da kiloyu düzene sokmazsak normal doğuramazsın dediler, hamilelik şekerim var diyet uyguluyorum artık, erken doğum riskim de var hastanede yatıyorum önlemek için, bende galiba sizin gibi 37 de o kilolarda doğum yapacağım, bebişinizin durumu iyi mi ☺️