Muskulpesent__ Merhaba, evlendikten sonra çok kilo aldım ve bi türlü veremedim. Hamile kaldım, şuan 17+4 haftalığım ve hamilelik öncesi kilomdayım. Böyle olup aşırı kilo alan var mı? Ya da herhangi bi sorun yaşayan var mı? Kafama takıyorum ve strese giriyorum.
tugbaugur Muskulpesent__ evlendikten 3 ay sonra hamile kaldım o süreçte 8 kilo almışım şu an bi sıkıntımız çıkmadı 33+5 haftalığız bi 6 kilo da hamilelikte aldım doğum sonrası vericem inşallah inanıyorum 😂
mommytobe_ Muskulpesent__ kilo almamaya calis canim bebek saglikli dogar allahin izniyle belki son aylara dogru kilondan dolayi zorlanabirsin
Helena Muskulpesent__ ilk gebeliğimde 100 hamile kaldım 98 doğurdum çok şükür problem olmadı. Şimdiki 102 hamile kaldım şuan 104 falan çıkıyorum 38 haftalığım 1 kg falan daha anca alırım inşallah daha da artmaz. Eğer kilon çoksa dikkat et almamaya çalış çünkü son zamanlar zorluyor
AngryBirds Muskulpesent__ Aynı durumda bende varım. Üst üste Tüp bebek tedavisi, ameliyat, pkos vs derken 90 ile hamile kaldım. 22+1 5-6 kilo aldım 95-96 gelmeye başladım endişeliyim valla nasıl az kiloyla tamamlarım bilemiyorum. Gebeliğimde riskli genelde dinlenerek geçiyor ☺️
Muskulpesent__ tugbaugur maşallah çok iyi ☺️ Ben de kendimi öyle motive ediyorum. Sağlıkla atlatalım bu süreci🫶🏻
mnr7455 Ben 115 kilo ile hamile kaldım (tüp bebek). Doğuma 19 günüm kaldı 110 kilodayım kilo almadım ama pek veremedim de. Bebek değil ama kendi kilom beni zorladı tabi son zamanlarda.
Muskulpesent__ mommytobe_ bebek sağlıklı çok şükür🙏🏻 Böyle de devam eder inşallah. Bulantım çok oluyor ve iştahım da açık değil. Umarım aşırı kilo almadan tamamlarım.
mommytobe_ Muskulpesent__ hic almadan yine tamamlabilirsin canim yeter ki bebege yararli olan seyleri ye fast food sekerli gazli iceceklerden uzak dur yeter ha bide ekmek gereksiz tam bugday ekmek yiyebilirsin ekmeksiz yapamam dersen
mnr7455 Muskulpesent__ yok ama ilk 3 ay iştahsızlık çok vardı özellikle çikolata ve tüm tatlılardan soğudum. Bi yandan Allah yardım etti diye düşünüyorum kendi kilomun üzerine daha da alsaydım çok çok zor olurdu. Hamdolsun halimize 🤷🏻♀️☺️
[silindi] Ayimda 11 kilo almisim ama hepsi odem 74 ile hamile kaldim suan 85 im ustelik yemegime dikkat ettigim ve cok hareketli olmama ragmen ayaklarim cok şis kac kere doktora gittim testler tahliller ama.biseu yok 😒
Muskulpesent__ [silindi] ben de biraz ödem oluyor ama kilo almadım bebek alıyor ben almıyorum. Bu aydan sonra ben de almaya başlarım herhalde. 5.ayın içindeyim.
Melake 116 ile kaldım 126 ile doğurdum bugün 17. Günümüz 115 kiloyum gebelik şekerim yada tansiyonum yoktu ama 39. Haftamda tansiyonum bi anda yükseldi sezeryan oldum beni sadece kendi kilom zorladı açıkçası yürümek merdiven inip çıkmak daha bi zordu bebişte bi sıkıntı yok çok şükür 3600 doğdu :)
Muskulpesent__ Melake oy maşallah 😍 sağlıkla büyüsün 🙏🏻 Diyet vs yaptınız mı peki? Bende 102 kg hamile kaldım şuan 102yim yine 17+5 günlük umarım çok kilo almadan tamamlarım 🙏🏻
[silindi] Helena 38 haftaya kadar nasıl sadece 2 kiloda kaldınız biraz tüyo verirmisiniz mantıkende zaten bebekde kilo almıyormu yani tartıda biraz değişiklik olması gerekmezmi:) içinizde bi bebek varken
Muskulpesent__ mnr7455 çok şükür 🙏🏻 102 ile hamile kaldım yine 102yim. 17+5 günlük. Diyet yaptınız mı? Benim bulantım çok oluyor, birçok şeyden tiksiniyorum.
Melake Muskulpesent__ dikkat ettim diyelim diyet gibi değildi ekmeği ve şekeri azalttım son 3 ay aldım bende kiloyu daha farklı bi iştah açılması oldu 😂
Helena Muskulpesent__ yok yapmıyorum yaz hamileliği geçirdim aşırı ter attım bol su içtim bu yüzden. E sıcak olduğu için öyle hamur işiydi kızartmaydı vs. Hiç canım istemedi. Bi kızım daha da var onun peşinde de koşturmaktan yatarak bi hamilelik geçirmek zaten imkansız böyle olunca aktif ve hafif yiyeceklerden oluşan bi süreç oldu çok şükür almadım. Alsaydım çok üzülürdüm zaten beğenmiyodum kendimi iyice piskolojim bozulurdu 🥲
Helena Muskulpesent__ çok güzel hedef belirle ben 105 diye hedef koymuştum en fazla 1-2 kg geçer bu saatten sonra Oda son haftalar ödem olabiliyor kilo değil yani. Sende hedef belirle ekmek hamur bu tarz şeylerden kaçın rahat bir hamilelik geçirirsin. Doktor tartacağı zaman çok tedirgin oluyordum laf edicek kiloma bişey diyecek diye ama kilolu hamile kalmışsın olabilir bişey diyemem ama kilo alma dedi. Kilolu hamilelikten ziyade çok kg almak daha zararlı dedi. Ben her gittiğimde aferin diyor kilom için 😂 ama arkadaşım benden çoook çok zayıf 20 kg aldı o her gittiğinde kızıyormuş diyetisyene git yapma böyle vs. Diye. Oyüzden sen dikkat et daha da kilo almamaya çalış bir problem yaşamazsın inşallah