Snm123 29 yaşındayım canım özel hastanedeki doktor çok ısrar etti kızdı korkuttu amniyo sentez yaptır diye. Hatta çenesi geride dedi. Üniversite hastanesine gittim ertesi gün herseye bakıldı 2 doktor geldi hatta kim dedi sana çenesi küçük geride diye elimizde veriler var herşey normal dedi. Amniyo sentez istersen ver ama bir doktor olarak hiç süphem yok bebeginde dedi yaptırmadım bende. Tanıdıgımdı doktor hatta. Açık açık özeller için annelerin duygularını para için sömürüyor lar bile dedi canım.