dilosss canım şuanda bu teşhis bana koyulalı bir hafta oldu. Ben sana yapacağın ilk şeyi söylüyorum aile hekimine git özele ilk aşamada boşuna para verme . Alt , AST ve ggt değerlerine baktırmak istediğini söyle kan ver . Aldığın sonuçları da doktorun yorumlasın eğer bu değerlerde yükseliş varsa gastroenteroloji bölümünden randevu al. Tabi tüm bunları yaparken Doğum doktoruna da sürekli bilgi ver irtibatta ol. Ben şuan 35+0dayım bi haftalık bi ilaç verdiler kan değerlerim düşmezse bebeği alacak doktor cuma günü.