Polikistik över im var 3 ay adet görmeden hamile kaldım şimdi 28 hastalığım ve ilk günden beri ağrım sancim hiç bitmedi. Doktora her gidişimde bişey in yok deyip gönderdi ben iltihap tan kaynaklı kasık ağrılarım olduğunu düşünüyorum.aranizda aynı sıkıntıyı yaşayan var mı ?