Japonannesi Kızlar ömrümde sivilcem çıkmadı hamileligimden beri alnimda pıtı pıtı bı sürü kapalı komedan gibi yanaklarimda aynı sivilcelendi bu geçer mi moralim çok bozuluyo ikinci hamileliğim ikiside erkek ilkinde mermer gibiydi cildim boyle kalmam inşallah
gkbyza Japonannesi yok geçer ama eğer geçmezse doğumdan sonra AHA BHA peeling ve niacinamide serum kullanırsınız 🤗
Cntkn Japonannesi Benim yüzümde lekeler vardı ve lekelenmeye de çok müsait bı cildim vardı . Trendyolda Amberci saf gül toniği aldım hem yüzümdeki lekelere iyi geldi hemde hamilelikte leke oluşumunu engelledi.istersen bı bakıp incele. Tamamen doğal olduğu için hamileler için uygunda
Asyabuse Japonannesi 9. Haftaya kadar alnım doluydu 10. Hafta bitiyor nerdeyse bittiler canım hormonlar işte 🤷🏼♀️ Ben hiçbir şey kullanmadım korkudan. Sonra arkadaşım maden suyu ve gül suyu önerdi onlarla temizledim yüzümü belki ondan geçmiştir
MinnieMouse Japonannesi doğumdan sonra geçer canım şu an için yapacak bişey yok östrojen hormonu yüksekliğinden dolayı çıkıyor genelde kız bebekte çok çıkıyor 🥲
A1b2-4k Benim cildim de sivilceliydi ama şimdi alın bölgem ne sivilce ne değil benek benek çok sinir bozuyo seni iyi anlıyorum.