Melek_Erten Melis29 prima premium care. Biraz tuzlu ama memnun kaldm ben. Simdi kizim 14 aylk. Fiyatlar çok uctu diye prima aktif e gectik. Bakalm simdiki doğumda ilk aylar yine Premium kullanip sonra aktife gecerim sanirim
Deletedmom_33 Melis29 Goon premium soft kullanıyorum (winnie the pooh olanını). Pişik, sızdırma sorunu olmadı. Diğer bezlere göre de uygun.
yamacalimoms Melis29 valla ilk 6 ay Prima premium care kullanmış bir anne olarak, bir boka o kadar para vermeye gerek yokmuş diyorum şimdi sleppy kullanıyorum ve baby turco hiçbir farkı vs yok, sadece bebeğiniz uyum sağlaması önemli kimi bez her çocuğa yaramıyor
2Meyve- Valllaha 3 yaşında bir oğlum var şuan ikinciye hamileyim. Oğluma doğduğundan bu yana hep Prima Molfix sleppy felan kullandım şuan öyle bir fiyatları varki biliyorsunuzdur zaten . Şuan ise de BİM’in bezini kullanıyorum ve çok memnunum . İkinci çocuğuma da BİM’in bezini kullanicam vallaha hiç pahaliya kıçını alistirmiyacam . Oğluma alistirdim uygunundan alında hemen yara olmuştu bunu direk uygundan alistiricam😅 devir tasarruf devri
2Meyve- yamacalimoms fiyat güncellemesi mi geldi yine yoksa . Bakıp öyle aldım kuzum çünkü güncelleme varsa haberim yok
yamacalimoms 2Meyve- Bugün gittim bime, 6 numara bim bebek bezi tanesi 2.85 kuruş,sleppy bez 2.50 kuruş falan
Hira_16moom Melis29 sleepy kullanıyorum ilk oğluma da onu kullandm gayet iyi geçen hafta prima alındı pişik oldu kızım
NM_mom Araştırdığım kadarıyla Prima Premium Care öneriliyor, 2 paket sipariş verdim şimdiden umarım memnun kalırım ben de🐰🧡 sleepy ile arasında kalmıştım izlediğim videolar sonucu prima da karar kıldım