Arkadaşlar kanamam oldu kahverengi şekilde devam ediyor plasenta da kanama alanları var ufak ufak ve rahim ağzında esneme dedi ciğer geliştirici iğne ve dört doz düşük önleyici iğne oldum uzattım biraz ama başına gelen var mı? Varsa süreç nasıl ilerledi, normal hayatına devam etti mi ve doğum nasıl oldu?