Açıkçası ben ilk zamanlar oraya gittim Ayhan beye cinsiyet yanılması yaşadım artı 4 lü test yaptırdım peritonolog doktorunda onda da bebeğimle ilgili sıkıntı olduğunu söyledi ama daha sonra detaylı ultrason çektirdim başka bir hastanede böyle bir sıkıntı olmadığını öğrendim kısacası ben memnun kalmadım ama siz neler yaşarsınız bilemem tabiki herkesin bir ve aynı olmaz