Egemooms Merhaba arkadaşlar bugün kan verdim sonucu 711 çıktı bundan Bi 7 ay önce Bi kimyasal gebelik yaşamıştım 896 çıkmıştı ama birden 212 ye düşmüştü yine öyle olmasından korkuyorum adetim in daha gelmesine 2 gün var ama 711 çıkmış değer nasıl iyi mi?
Der_0 Egemooms değer iyi hamilesin iki gün sonra testi tekrarla ama iki kat artması gerekiyor hayırlısı olsun inşallah 🫶🏻
TeoMom Egemooms Canım ben 54 ile öğrendim adetten 1 gün önce hiç öyle düşünme 2 gün sonra 2 katına çıkıyorsa sağlıklıdır 🥰
Saliss1 Gulmasal banada yüksek geldi ben 17 temmuzda son adet gördm salı günü kan verdiğimde 728 çıktı benimki mi düşük anlayamadm
Zeynep4141 Saliss1 siz adetten kaç gün sonra verdiniz acaba? Benim 4 gün gecikmeye 108 çıktı bana çok düşük geliyor da 🤦🏼♀️
Egemooms Bana da yüksek geldi yine geçen seferki gibi olmasından korkuyorum yarın tekrar kan verecem bakalım inşallah bu sefer olur geçen sefer düşmüştü
Egemooms Hayırlısı inşallah Bi sorun yoktur bilmiyorum açıkçası benim baya yüksek çıkmıştı ama birden düşüş olmuştu yüksek olmasına rağmen kese görünmedi sonra Bi dahaki kontrolde kese göründü içi boştu sonra zaten düşük yaptım ama inşallah senin olur 🙏🏻
Saliss1 Zeynep4141 geç döllenme olmuş olabilir bende hep yüksek sonuçlar görüyorum acaba benimki neden bu kadar düşük diye çok takılıyorum bakalm pazartesi doktora gidicem
Zeynep4141 Saliss1 bende cuma günü gidicem 5+ 5 oluyormuş şimdi baktım da. Benim değer çok daha düşük galiba. 700 razıydım ben 😂 108 4+4 e göre düşük gibi. Kızımda da düşüktü ama adet günümde 160 olmuştu. 5 gün sonra 1882 olmuş. Bunda öyle değil. Bakalım doktor ne dicek. Geç döllenme olabilir doğru söylüyorsunuz ❤️
Saliss1 Zeynep4141 sizin daha önceden deneyiminiz varmış benim daha ilk hayırlısıyla kucagımıza alırız inşallah 🙂 ben 23ünde verdiğimde 728 çıkmıştı 25de tekrar verdm 1108 normal mi bana biraz az artmış gibi geldi ama
Zeynep4141 Saliss1 %60 diyolar normalde. Aslında 2 kat değilde yüzde 60 artınca şimdi hesapladım sizinki de 60 değer falan az çıkmış ama aynı saatte ve aynı labaratuarda mı yaptınız. Bide doktorların çoğu direk 48 saatt3 bir demiyor aslında. 48-72 saatlerinde 2 kat diyor