Arkadaşlar 36 haftalik oldum bugün itibariyle ama karnım hala sis değil normal mi kendimi hamile hissetmiyor gibiyim arada tekme yemesem hiç farkında olmucam 3 hafta sonra doğum yapicam hamile olduğumu neredeyse kimse anlamıyor bilmeyenler özellikle çok tuhaf bir durum kimisi şikayetçi olur çok şiştim diye bende bir anormallik yoktur inşallah düşük kilo vs hiç anlamıyorum