Oğlum 3 yaşında oğlumun da doğuştan sağ böbreği yok yanlız değilsin canım ilk öğrendiğimde benim de dünyam başıma yıkıldı
Ben anne karnında değil doğduktan sonra öğrendim. Çocuk nefroloji bölümüne sürekli takip ediliyor 3 ayda bir gayet sağlıklı oğlum tek böbrekle yaşayan bir ton insan var, oğluma sadece tuz vermiyorum çok sende dikkat edersin hepsi bu . Ya böbreği olsaydı da ağır hastalıklı olsaydı öyle düşün bir böbrek iki böbreğin yapacağı işi yapıyor. Allah’ın izniyle birşey olmaz. Kafana takma, bebeği de strese sokma. Bir yakınım tek böbrek olduğunu 78 yaşında öğrendi düşün yani benim oğlan da öyle beni beğenmiyor şuan car car car konuşuyor 😂😂
Doğduktan sonra nefroloji bölümünde ultrasonla bakacaklar bebisine düzenli kontrol hepsi bu 3 aydan 3 aya gibi. Bizimki artık 6 aydan aya çağırıyor.