ipekveatlas önümüzdeki ayın 6sında 4 aylık olacak oğlum. sizce bu diş mi? diş ilk buradan çıkar mı ki? diş değilse bu ne? off zorsun annelik
Gamzebydmr ipekveatlas Canım diş o ama çıkması bi 2 ayı gecer benim 4 bebişimde de hep aynı oldu 4. ayları dolmadan böyle 6.aylarında yavaş yavaş çıkmaya başladı yani yavaş yavaş çıkmaya başlar