Deletedmom_33 veryhappymom yanma normal yani bende genelde enfeksiyon olduğu için olurdu. Birde ben kremle yaptığımdan olurdu çok hafif
Seva_aa veryhappymom valla canim ben vajinal kullanmiyorum fitili ama bende kisa sureli batma ve rahatsiz hiss veriyor banada