beste33 aynen katiliyorum bende ole yapiyorum malesef artik organik bir yasamimiz yok besinlerimiz hep hormonlu asil onlara dikkat edilmeli ve hep bilmis insanlar cikiyo mesela sigara icip asitli bisey icme sakin diyen cok tanidigim var guluyorum sadece herkes bisey der sen bilceksin kendini dozunu bence