Hiç üzülme verende Allah alanda Allah , demekki sağlıksız bir bebekmişki düşmüş . Ben ilk hamileliğimde doğurdum bir çocuğum var , ikinci hamilelikte düşük yaptım 6 haftalıkken daha kalp atışını duymamıştık , şimdi üçüncü hamileliğim ve 9 haftalıkken kanamam oldu ama düşmedi şu an 11 haftalık . Doktor iyi gidio dedi , ama önceki düşüğümde demekki sağlıksız bir gebelikmişki düştü dedi vücut onu atıomuş sağlıksız olduğu için , ve arkadaşımda ¾ düşükten sonra tuttu ve Aslan gibi oğlu var . O yüzden üzülme sağlıklı olmadıkları için düşüyo. Sizde de bir problem yokmuş o zaman elbet Rabbim hayırlısıyla nasip eder inşallah hiç canını sıkma doğupta sağlıksız da olabilirdi , o yüzden sağlıklı olana kadar böle olur