Bsrayl Kızlar kışın doğum yapacak olanlar kendiniz için pijama gecelik alışverişi yaptınız mı uzun kol kısa kol sizce nasıl olmalı
Asyabuse Ateş basarsa diye ben askılı ve kısa kollu gecelik alıp üzerime sabahlık alcam hastanelerin odaları sıcak oluyormuş zaten sıcak sevmem koridorda yürüyüş için sabahlık alıcam yani. Normalde de pijama giymiyorum pek hep elbiseyleyim evden bi pijama takımı götürcem nolur nolmaz diye. Şu an için foto çekimi gibi bi amacım yok o yüzden rahatlığım önemli 🥹 suwen trendyolda indirim var canım https://ty.gl/lhiq5o12zw 149 tl falan çoğu
Asyabuse Bunlarda baktığım sabahlıklar hala daha bakıyorum beğendiklerim küçük beden falan kalmış oluyor ya da pahalı derken çıkmaza giriyorum 🙄 https://app.hps.im/d7ct/8sk52990
Driia 1 kısa kollu 2 uzun kollu aldım ve sabahlık pelüşlü doğum Kasım’da. Kızıma Haziran’da doğum yapmıştım ama çok üşümüş tüm