İyi akşamlar arkadaşlar, 35+4 haftalık hamileyim, yaklaşık bir buçuk ay önce covid pozitiftim. Covid sonrası semptom olarak öksürük kaldı ve asla geçmiyor. Göğüs hastalıkları doktoruna da göründüm, Sinecod adında bir hap verdi. Bir haftayı geçti ancak hiç bi faydasını göremedim. Sezeryan olacağım için çok az zamanım kaldı, öksürüğün devam etmesi çok korkutuyor. Bu durumu yaşayanların çözüm önerilerini rica ederim. Önereceğiniz herhangi bir şey var mıdır ?