İyi akşamlar arkadaşlar. 36+3 haftadayim. Dün ufak ufak ağrılarım vardı. Bu sabah kontrole gittim . Nst de ilk kez sancım çıktı. Doktor alttan muayene etti ( üniversitesi hastanesi) Akşam devlet hastanesi gidip tekrar nst çektirmemi istedi. Orada az sancı çıktı. Doğumhane de 2 tane doğurmaya çalışan anneleri gördüm. Kulağımdan çığlıkları gitmiyor. Şu an korku içindeyim. Eve geldim hala ağliyorum. Alttan muayenede bile daha elini atmadan kendimi öyle bir kastım ki doğumda ne yapacağim bilmiyorum. Endişelerim yeri deliyor şu anda.