_Minikbaby26_ bende 37 halftadan beri çekiyorum o sancıları bazen adet olacak gibi sancilalrimda oluyor beleşe vuruyor ağrılar bugün kontrolüm vardı nst de sancılar çıktı baya normalde cuma günü sezeryen olacaktım Ama doktorum cumaya kadar bebek bekleyenez sancıların var dedi yarın sezeryenle bebeğime kavuşacak ins