kuzeymomsss Slmrvamm ben yapmıştım ilk siparişim iyiydi, ama ikinciye verdiğimde sonrasında aradılar verdiğiniz bir ürün yok vs diye. Yerine başka birşey vereyim dedim kabul etmediler ondan sonrada birdaha alışveriş yapmadım