9 aydır çocuk deniyoruz olmuyordu her ay başım dönerdi bazen kusma olurdu çok iştahım olurdu kasık ağrım olurdu herhalde hamileyim bu ay diyordum :) hamile kaldığım ay hiçbirşekilde hiçbir belirti olmadı o kadar umutsuzdumki adet gecikmemi bile önemsemedim nasıl olsa olmuyor diye meğer hamileymişim öğrendiğimde 5 haftalıkdı :)