Ilk_bebegmm99 38+2 haftalık hamileyim peçeteye sildiğimde sarı uzayan bir akıntı geldi normalden çok farklı şekilde nişan mıdır acaba
Elvanguzel Ilk_bebegmm99 dün gittigimde doktoruma sordum sarı sümüksü akıntım oluyor diye nişan mi dedim Nişan pembemsi sümüksü olur dedi son haftalara doğru bu sarı akıntıda artış oluyormuş
Mervepera Ilk_bebegmm99 valla canım benim benimkide öyleydi kan pembe koyu falan değildi 1 2 gün sonra mi gecesi mi ne suyum geldi doğum yaptım bende şüphe etmiştim burda sarı denmedigi için değildir dedim ama düşündüğümde olabilir galiba nisandi o 🙈🙈🙈
Meryyyy35 Ilk_bebegmm99 değil canim genellikle şeffaf ve kan pıhtısı gibi oluyor yani en azından benimki öyleydi
Htchma1 Bende burda bekleyeyim aynı hafta ve aynı renkte akıntı bende de var yarın doktora gideceğim ama endişelendim biraz
Htchma1 Sizde ilk defa mı oldu? Bende bu hafta aralıklarla var ama sancım olmadığı için hastaneye gitmedim
Ilk_bebegmm99 Ilk_bebegmm99 Htchma1 benim geçen haftaki muaynede yarım cm açılmam vardı bu hafta henüz gitmedim
Heng Aynı durum bende de oldu canım bugün kontrolüm vardı normal akıntı olabilir dedi doktorum bende 38+1im
Tueaksy Bende 40+5 hamileyim ama hiç Nisan falan gelmedi 😃 bakıyorum çoğu kişinin 38 de basliyo gelmeye
Tueaksy Htchma1 Nisan bildiğim kadarıyla sümüksü ve kanlı şekilde geliyo ama tabi doktora sormakta fayda var
Ilk_bebegmm99 Htchma1 bana doktor 20 eylülden sonra bekleyebiliriz demişti ay sonuna doğru en geç 5 Eylül dedi